Nieuws

Inloggen MijnKLMPensioen tijdelijk niet mogelijk door vernieuwing

14 oktober 2024

Om u nog beter van dienst te zijn, introduceren we op 17 oktober het vernieuwde MijnKLMPensioen. Het heeft niet alleen een geheel nieuw uiterlijk, maar ook diverse nieuwe functionaliteiten. Vanwege de vernieuwing is het op 14, 15 en 16 oktober helaas niet mogelijk om in te loggen op MijnKLMPensioen.

Inloggen op MijnKLMPensioen op 14, 15 en 16 oktober niet mogelijk

Vanaf 17 oktober staat het vernieuwde MijnKLMPensioen weer voor u klaar. Hier vindt u niet alleen een geheel nieuw uiterlijk, maar ook diverse nieuwe functionaliteiten. Na de introductie volgt meer informatie over het vernieuwde MijnKLMPensioen. 

Vragen over uw pensioen stellen aan pensioenservice

Tijdens de overgang naar het vernieuwde MijnKLMPensioen kunt u tijdelijk niet inloggen. U kunt dan terecht met vragen over uw pensioen bij Pensioenservice. Wij zijn op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:00 uur bereikbaar via 020 426 62 10 of pensioenservice@klmgrondfonds.nl.  
 

 

 

Coming Soon