Om u nog beter van dienst te zijn, introduceren we op 21* oktober het vernieuwde MijnKLMPensioen. Het heeft niet alleen een geheel nieuw uiterlijk, maar ook diverse nieuwe functionaliteiten. Vanwege de vernieuwing is het vanaf 14 tot en met 20 oktober helaas niet mogelijk om in te loggen op MijnKLMPensioen.
*Eerder was de verwachting dat we op 17 oktober het vernieuwde MijnKLMPensioen konden introduceren. Helaas kost de overgang meer tijd en is de introductie uitgesteld naar 21 oktober. Wij bieden u onze excuses hiervoor aan.
Inloggen op MijnKLMPensioen tot en met 20 oktober niet mogelijk
Vanaf 21 oktober staat het vernieuwde MijnKLMPensioen weer voor u klaar. Hier vindt u niet alleen een geheel nieuw uiterlijk, maar ook diverse nieuwe functionaliteiten. Na de introductie volgt meer informatie over het vernieuwde MijnKLMPensioen.
Vragen over uw pensioen stellen aan pensioenservice
Tijdens de overgang naar het vernieuwde MijnKLMPensioen kunt u tijdelijk niet inloggen. U kunt dan terecht met vragen over uw pensioen bij Pensioenservice. Wij zijn op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:00 uur bereikbaar via 020 426 62 10 of pensioenservice@klmgrondfonds.nl.