Kunnen we iets voor u doen?

Contact met ons

Tel: (020) 426 62 10 
E-mail: Pensioenservice@klmgrondfonds.nl
Wilt u in uw e-mail uw personeelsnummer en/of polisnummer vermelden?

Wilt u gevoelige informatie aan ons sturen? Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan1, 1183 AV Amstelveen

E-mail bestuur: bestuur@klmgrondfonds.nl 
E-mail mediaverzoek: communicatie@blueskygroup.nl.

Social media
Volg ons op Facebook
Volg ons op LinkedIn

Hulp nodig?

Videobellen
Wilt u een persoonlijk pensioengesprek met een van onze medewerkers om gerichte vragen over uw pensioen te bespreken? Dit kan via videobellen. Het voordeel van videobellen is dat we elkaar informatie kunnen laten zien door het scherm met elkaar te delen.

Workshop 'Pensioen in Zicht' voor hulp bij keuzes voor pensionering
Bezoek dan een Pensioen In Zichtdag bij ons op kantoor of neem deel aan het webinar Pensioen In Zicht. Hier krijgt u informatie over de keuzes die u moet maken voor u met pensioen gaat.

Workshop 'Maak uw persoonlijke Pensioenplaatje'
Gaat u voorlopig nog niet met pensioen, maar wilt u wel graag inzicht in uw pensioen? En weet u niet goed waar u moet beginnen? Volg dan de workshop 'Maak uw persoonlijke pensioenplaatje'.

Veelgestelde vragen

  • Wilt u het rekeningnummer wijzigen waarop u uw pensioenuitkering ontvangt? Log in met DigiD met SMS-controle en u kunt uw rekeningnummer direct en zonder gedoe aanpassen onder Mijn gegevens in MijnKLMPensioen. U ontvangt dan uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer. 

  • De formulieren staan op de pagina documenten.

  • Regel uw waardeoverdracht volledig online via www.mijnwaardeoverdracht.nl of vraag het aan bij uw nieuwe pensioenuitvoerder.

  • U kunt uw adres in het buitenland via het formulier 'adres wijziging' aan ons doorgeven.

Wijzigingen doorgeven?

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.

Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens. 

Op de hoogte blijven

Meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief NWSflits om actuele informatie van uw pensioenfonds te ontvangen. Ga naar Mijn gegevens om u met één klik aan te melden. 

 

 

Aanmelden nwsflits

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons op werkdagen via (020) 426 62 10 van 8.30 - 17.00 uur.

Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur uw e-mail naar Pensioenservice@klmgrondfonds.nl met:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.