Contact met ons
Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen
E-mail bestuur: bestuursbureau@klmalgemeenfonds.nl
E-mail mediaverzoek: communicatie@blueskygroup.nl.
Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen
Met ons bellen?
Tel: (020) 426 62 10
Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen MijnKLMPensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in MijnKLMPensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pensioenservice@klmgrondfonds.nl.
Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Volg ons op social media


Bijeenkomsten
Wij helpen u graag. Volg een van onze (online) bijeenkomsten om meer inzicht te krijgen in uw pensioen en pensioenkeuzes.
Pensioen In Zicht
Bereikt u binnen anderhalf jaar uw pensioenleeftijd? Of wilt u eerder stoppen met werken en met pensioen? Dan raden wij u aan om deel te nemen aan de Pensioen In Zichtdag.
Maak uw persoonlijke pensioenplaatje
Gaat u voorlopig nog niet met pensioen, maar wilt u wel graag inzicht in uw pensioen? En weet u niet goed waar u moet beginnen? Dan raden wij u aan om één van onze webinars 'Maak uw persoonlijke pensioenplaatje' te bezoeken.

Informatief pensioengesprek
Een informatief pensioengesprek is zeer geschikt voor vragen over uw pensioen of de keuzes die u kunt maken als u met pensioen gaat. U kunt een informatief pensioengesprek voeren bij ons via videobellen of op kantoor.
Tijdens een (online) informatief pensioengesprek kunt u bijvoorbeeld informatie krijgen en vragen stellen over de volgende onderwerpen:
- Arbeidsongeschiktheid
- Echtscheiding
- Planner
- Ingang Pensioen
Heeft u een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent.
- Bel met ons op werkdagen via (020) 426 62 10 van 9.00 - 17.00 uur ma-vrij. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
- U kunt ook het online contactformulier in MijnKLMPensioen gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@klmgrondfonds.nl.
- Of stuur een brief naar Algemeen Pensioenfonds KLM, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.
Geef aan ons door:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelenVeelgestelde vragen
Wilt u het rekeningnummer wijzigen waarop u uw pensioenuitkering ontvangt? Log in met DigiD met SMS-controle en u kunt uw rekeningnummer direct en zonder gedoe aanpassen onder Mijn gegevens in MijnKLMPensioen. U ontvangt dan uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer.
De formulieren staan op de pagina documenten.
Regel uw waardeoverdracht volledig online via www.mijnwaardeoverdracht.nl of vraag het aan bij uw nieuwe pensioenuitvoerder.
U kunt uw adres in het buitenland via het formulier 'adres wijziging' aan ons doorgeven.
Wijzigingen doorgeven?
Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven. Alleen als u gaat samenwonen of stopt met samenwonen moet u dit aan ons doorgeven.
Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens In MijnKLMPensioen. U kunt hier ook uw adres doorgeven als u verhuist in het buitenland of u uw post op een ander adres wilt ontvangen.
Blijf op de hoogte
Meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief NWSflits om actuele informatie van uw pensioenfonds te ontvangen. Ga naar Mijn gegevens om u met één klik aan te melden.
Aanmelden NWSflits