
Contact met ons
Tel: (020) 426 62 10
Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur
Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen MijnKLMPensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in MijnKLMPensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pensioenservice@klmgrondfonds.nl.
Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.
Videobellen
Een persoonlijk pensioengesprek met een van onze medewerkers via videobellen. Het voordeel van videobellen is dat we elkaar informatie kunnen laten zien door het scherm met elkaar te delen.
Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen
Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen
E-mail bestuur: bestuursbureau@klmalgemeenfonds.nl
E-mail mediaverzoek: communicatie@blueskygroup.nl.
Social media
Volg ons op Facebook
Volg ons op LinkedIn
Hebt u een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent.
- Bel met ons op werkdagen via (020) 426 62 10 van 8.30 - 17.00 uur ma-vrij. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
- U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar Pensioenservice@klmgrondfonds.nl.
- Of een brief sturen naar Pensioenfonds KLM grond, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.
Geef aan ons door:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Hulp nodig?
Wij helpen u graag!
Workshop 'Pensioen in Zicht' voor hulp bij keuzes voor pensionering
Bezoek dan een Pensioen In Zichtdag bij ons op kantoor of neem deel aan het webinar Pensioen In Zicht. Hier krijgt u informatie over de keuzes die u moet maken voor u met pensioen gaat.
Workshop 'Maak uw persoonlijke Pensioenplaatje'
Gaat u voorlopig nog niet met pensioen, maar wilt u wel graag inzicht in uw pensioen? En weet u niet goed waar u moet beginnen? Volg dan de workshop 'Maak uw persoonlijke pensioenplaatje'.
Veelgestelde vragen
Wilt u het rekeningnummer wijzigen waarop u uw pensioenuitkering ontvangt? Log in met DigiD met SMS-controle en u kunt uw rekeningnummer direct en zonder gedoe aanpassen onder Mijn gegevens in MijnKLMPensioen. U ontvangt dan uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer.
De formulieren staan op de pagina documenten.
Regel uw waardeoverdracht volledig online via www.mijnwaardeoverdracht.nl of vraag het aan bij uw nieuwe pensioenuitvoerder.
U kunt uw adres in het buitenland via het formulier 'adres wijziging' aan ons doorgeven.
Wijzigingen doorgeven?
Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente. Dit hoeft u dus niet aan ons door te geven.
Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens.
Verhuist u in het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Dit kunt u doorgeven in Mijn gegevens.
Op de hoogte blijven
Meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief NWSflits om actuele informatie van uw pensioenfonds te ontvangen. Ga naar Mijn gegevens om u met één klik aan te melden.
Aanmelden nwsflits