Bedankt voor uw mening!
In het eerste kwartaal gaf u ons gemiddeld een 8,3 voor het contact aan de telefoon. Het contact via de e-mail waardeerde u gemiddeld met een 7,9. Hieronder lichten we de door u gegeven cijfers verder toe.
Top 3 redenen
De belangrijkste redenen dat u tevreden was:
- Het contact met de medewerker (8,5). U gaf aan onze medewerkers deskundig en duidelijk te vinden. Ook waardeerde u de toonzetting en gaf u aan dat ze zich goed in de situatie kunnen inleven.
- De verstrekte informatie (8,1). De verstrekte informatie vond u volledig, begrijpelijk en snel.
- De website van het pensioenfonds (7,7). U gaf aan tevreden te zijn over MijnKLMPensioen. Daarnaast vond u de website in het algemeen duidelijk en gebruiksvriendelijk.
In sommige gevallen vond u dat het lang duurde voordat u een opgevraagde document van ons ontving of had u een duidelijkere reactie op uw vraag gewild. Bedankt voor de feedback. Hier gaan wij de komende periode mee aan de slag!