Hebt u een klacht? Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.
Bel met ons op werkdagen via 020 426 62 10 van 8.30 - 17.00 uur. Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur uw e-mail naar Pensioenservice@klmgrondfonds.nl met:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.
Hebt u uw klacht per e-mail naar ons gestuurd?
- U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging.
- Wij bellen u om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
- U ontvangt binnen 4 weken na het indienen een schriftelijke reactie op uw klacht.
- Als u het niet eens bent met onze reactie of geboden oplossing, kunt u binnen 4 weken uw klacht met motivatie bij het bestuur van het pensioenfonds indienen.
- Het bestuur onderzoekt uw klacht. Uiterlijk 4 weken na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een reactie van het bestuur.
- Bent u het niet eens met de reactie van het bestuur, dan kunt u schriftelijk een klacht indien bij de Ombudsman Pensioenen.