Account aanmaken

Waarom heb ik een nieuw account nodig?

Op 21 oktober 2024 hebben wij MijnKLMPensioen vernieuwd. Hierdoor werken uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord niet meer.  

Kan ik inloggen via DigiD?

Ja, iedereen met een BSN kan een DigiD aanvragen! Inloggen via DigiD is eenvoudig en veilig. In dit geval heeft u ook geen nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Een DigiD aanvragen kan eenvoudig en snel via www.digid.nl. Woont u in Europa? Dan kunt u via eIDAS ook andere Europese inlogmiddelen gebruiken om in te loggen. Dit kan bijvoorbeeld met het inlogmiddel van België, Luxemburg, Duitsland, Italië en Spanje. 

Kunt u niet inloggen via DigiD of eIDAS?

Dan moet u een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken voor MijnKLMPensioen.  Gebruik hiervoor onderstaand stappenplan.

Inloggen met DigiD of eIDAS
Vernieuwd MijnKLMPensioen

Stappenplan nieuw account aanmaken

Wilt u een nieuw account aanmaken? 

Stap 1:  Ga naar het inlogscherm en klik daar op de link onder de DigiD-optie: ‘Of log in met uw e-mailadres en wachtwoord’.

Stap 2: Klik op de optie: Ik heb nog geen account. 

Stap 3: Pak uw BSN en polisnummer erbij. Uw polisnummer vindt u op onze brieven of op uw Uniform Pensioenoverzicht. Vul uw gegevens in. Wij controleren uw gegevens en vragen u daarna om uw e-mailadres in te vullen. 

Stap 4: U ontvangt een e-mail om uw e-mailadres te bevestigen. Na uw bevestiging ontvangt u een tijdelijk wachtwoord. Bij de eerste keer inloggen kunt u uw wachtwoord wijzigen.

Door naar stap 1

Veelgestelde vragen

Kunt u gebruikmaken van DigiD of eIDAS? Dan heeft u geen nieuwe inloggegevens nodig. U logt dan namelijk via DigiD of eIDAS eenvoudig en vertrouwelijk in. Wanneer u niet kunt inloggen via een van deze twee mogelijkheden, dan heeft u nieuwe inloggegevens nodig. Volg de vijf stappen op deze pagina om een nieuw account aan te maken voor uw MijnKLMPensioen.

Het vernieuwde MijnKLMPensioen staat voor u klaar. Deze vernieuwing hebben wij ontwikkeld om het voor u eenvoudiger en overzichtelijker te maken. Om toegang te krijgen tot uw MijnKLMPensioen heeft u een nieuw account nodig. Bij een nieuw account horen nieuwe inloggegevens. Dit betekend dat uw oude inloggegevens niet meer werken. 

Lukt het niet om een nieuw account aan te maken of loopt u vast? Wij helpen u graag verder. Op deze pagina staan vijf stappen om een nieuw account aan te maken. De inloggegevens die u ontvangt bij het aanmaken een nieuw account heeft u nodig om in te loggen in het vernieuwde MijnKLMPensioen. 

Wij zijn per mail bereikbaar via pensioenservice@klmgrondfonds.nl 

Telefonisch zijn wij op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur op (020) 426 62 10